Social Media & Εταιρική Εικόνα

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας εύκολος, οικονομικός και αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να συνδεθείτε με πελάτες.

Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να:

  • προσελκύσετε νέους πελάτες
  • αναπτύξετε την αγορά σας, συμπεριλαμβανομένου του εξωτερικού
  • ενισχύσετε την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας
  • αλληλεπιδράσετε άμεσα με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο
  • διαφημίσετε και πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
  • αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας
  • δείτε τι λένε οι άνθρωποι για την επιχείρησή σας
  • παρακολουθήσετε τους ανταγωνιστές σας.

Επιλογή Social Media

Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και δεν είναι όλες κατάλληλες για την επιχείρησή σας. Ακολουθούν ορισμένα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Στοχευμένο κοινό
Δεν έχει νόημα να εγγραφείτε σε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης εκτός εάν οι πελάτες-στόχοι σας τη χρησιμοποιούν.

Σκεφτείτε τα άτομα με τα οποία θέλετε να αλληλεπιδράσετε, συμπεριλαμβανομένης της ηλικίας, του φύλου και των ενδιαφερόντων τους. Στη συνέχεια, επιλέξτε τις πλατφόρμες που είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν.

Μπορείτε να κάνετε έρευνα αγοράς για να μάθετε σε ποιες πλατφόρμες βρίσκονται οι πελάτες σας.

Οι στόχοι σας
Σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχει η παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να προσπαθείτε να:

  • αποκτήσετε νέους πελάτες
  • επικοινωνήσετε με υπάρχοντες πελάτες
  • τοποθετηθείτε ως ειδικός στον τομέα σας
  • προωθήσετε την επωνυμία σας σε μια νέα αγορά.

Social Media & Ανταγωνιστές

Κάντε έρευνα για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και δείτε αν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν και για εσάς.

Οι περισσότερες πλατφόρμες προτείνουν περιεχόμενο στους χρήστες με βάση αυτά με τα οποία ήδη αλληλεπιδρούν. Αυτό σημαίνει ότι έχετε την ευκαιρία να μετατρέψετε τους πελάτες των ανταγωνιστών σας σε δικούς σας πελάτες.

Διαχείριση λογαριασμών Social Media

Απαιτείται χρόνος και προσπάθεια για τη διαχείριση κάθε καναλιού κοινωνικής δικτύωσης.

Σκεφτείτε τι μπορείτε ρεαλιστικά να κάνετε όταν αποφασίζετε σε πόσες πλατφόρμες θα εγγραφείτε. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε 1 ή 2 κανάλια κοινωνικής δικτύωσης σωστά παρά πολλές πλατφόρμες άσχημα.

Δημοφιλείς πλατφόρμες Social Media

Παρακάτω παρατίθενται μερικές από τις κύριες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Παρατίθενται κατά γενική σειρά δημοτικότητας με βάση τον αριθμό των ενεργών χρηστών.

Facebook
Το Facebook είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια σελίδα για την επιχείρησή σας και να τη χρησιμοποιήσετε για να δημοσιεύετε φωτογραφίες, βίντεο και εκδηλώσεις.

Το Facebook είναι καλό για:

  • άμεση επικοινωνία με πελάτες
  • δημιουργία κοινότητας γύρω από την επωνυμία σας
  • στοχευμένη διαφήμιση

YouTube
Το YouTube είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινής χρήσης βίντεο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για:

  • δημιουργία της επωνυμίας σας με μεγαλύτερα βίντεο που ενημερώνουν ή ψυχαγωγούν
  • επίδειξη των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας
  • επίδειξη των εξειδικευμένων γνώσεών σας-
  • διασταυρούμενη προώθηση στα κανάλια άλλων χρηστών-
  • προσέγγιση ατόμων όλων των ηλικιών.

Instagram
Το Instagram είναι μια πλατφόρμα για την κοινή χρήση φωτογραφιών και βίντεο με τις κάτωθι χρήσεις

  • ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας
  • προώθηση καταναλωτικών προϊόντων που έχουν οπτική απήχηση
  • στοχευμένη διαφήμιση
  • προσέγγιση ατόμων όλων των ηλικιών, ιδιαίτερα ατόμων από 18 έως 44 ετών.

TikTok
Το TikTok είναι μια πλατφόρμα για την κοινή χρήση σύντομων βίντεο. Έχει σχεδιαστεί για κινητές συσκευές.

Το TikTok είναι καλό για:

  • να προσεγγίσει εφήβους και νεαρούς ενήλικες
  • να μοιραστεί διασκεδαστικά, αυθεντικά βίντεο διάρκειας μικρότερης των 60 δευτερολέπτων.

Snapchat
Το Snapchat είναι μια εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων που χρησιμοποιείται για την κοινή χρήση φωτογραφιών και σύντομων βίντεο. Οι αναρτήσεις είναι συνήθως διαθέσιμες στους χρήστες μόνο για μικρό χρονικό διάστημα.

Το Snapchat είναι καλό για:

  • να προσεγγίσει άτομα κάτω των 35 ετών
  • να προσεγγίσει άτομα με διασκεδαστικό, ανάλαφρο περιεχόμενο
  • να στοχεύσει σε στοχευμένη διαφήμιση.

X (παλαιότερα γνωστό ως Twitter)
Το X επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν δημόσια σύντομα μηνύματα, βίντεο και εικόνες. Είναι καλό για:

  • να μοιράζονται νέα, ενημερώσεις και προσφορές
  • να επικοινωνούν απευθείας με πελάτες
  • να προσεγγίσουν άτομα ηλικίας 25 έως 50 ετών, ιδιαίτερα άνδρες.

Pinterest
Το Pinterest επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν και να αποθηκεύουν προϊόντα, συνταγές, έμπνευση για το σπίτι και άλλες ιδέες.

Το Pinterest είναι καλό για:

  • να προσεγγίσουν γυναίκες
  • να προσεγγίσουν επιχειρήσεις για το σπίτι, τη μόδα, το σχεδιασμό προϊόντων και τα τρόφιμα
  • να κατευθύνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, ειδικά αν έχετε ιστολόγιο.

LinkedIn
Το LinkedIn είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που εστιάζει στην εργασία. Είναι καλό για:

  • να προσεγγίσετε επαγγελματίες και άλλους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
  • να προωθήσετε τον εαυτό σας ως ειδικό στον τομέα σας
  • να προσλάβετε προσωπικό.

Η σωστή επιλογή των social media που δύναται να λειτουργήσουν θετικά για την επιχείρηση σας, η δημιουργία των λογαριασμών , ο εμπλουτισμός τους με περιεχόμενο θα πρέπει να συμβαδίζει και να εξυπηρετεί το marketing plan της επιχείρησης σας. Λαμβάνοντας υπόψιν την συνέπεια τόσο στη συχνότητα ενημέρωσης τους όσο και το ύψος και την αισθητκή των αναρτήσεων, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι είναι σημαντικό η όλη διαχείριση να γίνεται απο επαγγελματίες και όχι από περιστασιακούς χρήστες.

Έχοντας υπηρετήσει το όραμα δεκάδων επιχειρήσεων από σχεδόν όλους τους κλάδους, είμαστε σε θέση να σας παρουσιάσουμε την πρόταση μας για την ορθή και αποτελεσματική διαχείριση των social media.

Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας ή στείλτε το μήνυμα σας χρησιμοποιώντας το Live chat.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ενδιαφέρομαι για