Σε αντίθεση με τα Social Media, οι χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης έχοντας κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό τους.
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων αναζητούν λύσεις σε κάποιο πρόβλημα ή προϊόντα και υπηρεσίες που χρειάζονται την παρούσα χρονική στιγμή ενώ για να λάβουν απαντήσεις στα ερωτήματα τους χρησιμοποιούν λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με το θέμα της αναζήτησης τους. Όσο δε πιο συγκεκριμένη είναι η λέξη . φράση κλειδί που χρησιμοποιεί ο χρήστης, τόσο περισσότερο περιορίζονται τα αποτελέσματα και σχετίζονται με το επιθυμητό θέμα.
Οι διαφημίσεις αναζήτησης λοιπόν, εμφανίζονται στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων και αποτελούν έναν από τους δημοφιλέστερους τρόπους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών για κάθε είδους επιχείρηση.
Δημιουργώντας μια διαφήμιση αναζήτησης και αξιοποιώντας τα άνευ κόστους εργαλεία της Google, μπορείτε να ενημερωθείτε αναφορικά με τον αριθμό των αναζητήσεων που λαμβάνουν χώρα μηναίως για τα συγκεκριμένα ερωτήματα (λέξεις κλειδιά) που θέλετε να χρησιμοποιήσετε καθώς και για μια εκτίμηση του κόστους για τη χρήση τους. Με αυτό τον τρόπο έχοντας εξ αρχής προσδιορίσει τις λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιήσετε και έχοντας οριοθετήσει το budget που θα διαθέσετε για τις προωθητικές σας ενέργειες, έχετε εξ αρχής μια εκτίμηση για την απόδοση του συγκεκριμένου πλάνου.
Η σωστή προετοιμασία, η ανάλυση του κλάδου, η μελέτη των λέξεων κλειδιών με τη μεγαλύτερη αναζήτηση σε συνάρτηση και με την ανάλυση του ανταγωνισμού , είναι παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της διαφημιστικής σας καμπάνιας.
Αν σας ενδιαφέρει να συζητήσουμε για την δική σας επιχείρηση και να σας αναλύσουμε την marketing wise προσέγγιση της διαφημιστικής σας προβολής, συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και άμεσα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.