Newsletter & Προωθητικές Ενέργειες

Ένας από τους πλέον διαδεδομένους τρόπου επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και πελατολογίου είναι τα newsletter, τα οποία χρησιμοποιούνται με διάφορους τρόπους.

Με την έγγραφη και τη συναίνεση του καταναλωτή να δέχεται τις προσφορές και τα νέα της εταιρείας, συνήθως παρέχεται ως “ανταμοιβή κάποιο δώρο ή έκπτωση για την πρώτη ή κάποια επόμενη αγορα. Το στοιχεία αυτό από μόνο του αναδεικνύει τη σημαντικότητα της δημιουργίας μιας λίστας επαφών για την επιχείρηση καθώς ουσιαστικά έμμεσα ανταμοίβει τον δυνητικό πελάτη για την παροχή των στοιχείων του (e mail) και της συναίνεσης του στην λήψη ενημερωτικών / προωθητικών newsletter.

Ωστόσο διαπιστώνουμε ότι μεγαλος αριθμός ελεύθερων επαγγελματιών και επιχειρήσεων δεν αξιοποιεί συστηματικά και με τρόπο αποδοτικό τα newsletter.

Αυτά θα μπορούσαν να αποτελούν ένα τακτικό τρόπο επικοινωνίας με το πελατολόγιο της επιχείρησης. Έτσι ανά μήνα, 2μηνο κ.ο.κ θα μπορούσαμε να ενημερώνουμε το υφιστάμενο πελατολόγιο μας για τα νέα της επιχείρησης, νεα events, προιόντα ή υπηρεσίες που διαθέτουμε , ενώ σε προωθητική πωλησιακή βάση θα μπορούσε μέσω των newsletter να επιβραβεύσουμε τους υφιστάμενους πελάτες μας με μια μοναδική προσφορά αποκλειστικά για αυτούς.

Η συνέπεια στο πλάνο, ως προς την τακτική και αδιάλειπτη αποστολή τους σε συνδυασμό με την υπεραξία που θα δώσουμε σε πελάτες που ήδη μας έχουν εμπιστευθεί, θα δημιουργήσει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το κοινό αυτό και θα επιφέρει μια σειρά απο θετικές επιδράσεις όπως μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και πιστότητα προς την επιχείρηση, περισσότερους ακολούθους στα social media, “προσμονή” για την επόμενη επιβράβευση κτλ.

Ένας παράγοντας που είναι αποτρεπτικός για την υιοθέτηση μια τέτοιας στρατηγικής είναι η πεποίθηση ότι πρόκειται για μια ξεπερασμένη μέθοδο, η οποία δεν έχει σημαντικό ποσοστό ανταπόκρισης. Δεδομένα η αποστολή των newsletter δεν ανακαλύφθηκε σήμερα , το γεγονός ωστόσο ότι εταιρείες κολοσσοί εξακολουθούν να την εφαρμόζουν αποτελεί μια πρώτη απάντηση σε όσους την αμφισβητούν. Η δε στατιστικη απεικόνιση των αποτελεσμάτων εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως το κοινό που λαμβάνει τα newsletter, το στόχο που θέλουμε να επιτύχουμε κτλ.

Εν κατακλείδι μια σωστά στρατηγικά σχεδιασμένη προσεγγιση του πελατολογίου μέσω newsletter μπορεί να αποφέρει άμεσα ή έμμεσα οφέλη και να αποτελέσει ένα ακόμα ουσιαστικό κανάλι επικοινωνίας των προιόντων και των υπηρεσιών μιας επιχείρησης.

Αν σας ενδιαφέρει να συζητήσουμε για την δική σας επιχείρηση και να σχεδιάσουμε το πλάνο που ανταποκρίνετε στο δικό σας οράμα, συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Ενδιαφέρομαι για