Μια διαφημιστική καμπάνια και συγκεκριμένα στο Google Ads συνοδεύεται από τις δικές της ορολογίες και βασικές έννοιες. Προκειμένου να μπορέσετε να κατανοήσετε αλλά και να αξιολογήσετε αν η καμπάνια σας είναι αποδοτική παραθέτουμε τις βασικότερες ορολογίες και την επεξήγηση τους.
- Εμφανίσεις: Το πόσες φορές προβάλλεται μια διαφήμιση.
- Κόστος: Το ποσό χρημάτων που δαπανάτε σε μια καμπάνια πληρωμένων διαφημίσεων.
- Κλικ: Πόσες φορές οι χρήστες έκαναν κλικ στην διαφήμισή σας.
- Μετατροπή: Ένας συγκεκριμένος στόχος που έχετε θέσει (πώληση, προβολή συγκεκριμένης σελίδας, εγγραφή στο newsletter, συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας κλπ).
- CPM Το κόστος για κάθε 1000 προβολές σε μια διαφήμιση.
- CPC (κόστος ανά κλικ): Το κόστος δηλαδή που θα χρειαστεί να καταβάλλετε για κάθε κλικ.
- Κόστος ανά μετατροπή: Το κόστος ανά αγορά, παραγγελία, εγγραφή ή κάθε στόχο που έχετε ορίσει.
- CTR (αναλογία κλικ ανά αριθμό εμφανίσεων): Το ποσοστό των χρηστών που έκαναν κλικ στη διαφήμισή σας από τον συνολικό αριθμό εμφανίσεων που έλαβε. Η αναλογία κλικ ανά αριθμό εμφανίσεων είναι το πιο σημαντικό σήμα συνάφειας της Google.
- Ποσοστό μετατροπής: Το ποσοστό που προκύπτει από τον αριθμό των μετατροπών προς τον συνολικό αριθμό κλικ.
- Προϋπολογισμός: Το συνολικό χρηματικό ποσό που διατίθεται σε μια διαφημιστική καμπάνια.
- Έσοδα: Το συνολικό ποσό που δημιουργείται από μια διαφήμιση.
- Κέρδος: Το συνολικό ποσό που δημιουργείται από μια διαφήμιση μετά την αφαίρεση των εξόδων, όπως το κόστος διαφήμισης και το κόστος των αγαθών.
- ROAS (return on ad spend): Έσοδα που δημιουργούνται από μια διαφήμιση διαιρεμένη με το κόστος διαφήμισης. Για παράδειγμα, τα 5€ που κερδίζονται για κάθε 1€ που δαπανάται αποδίδουν ROAS 5: 1.
- AOV (average order value): Το μέσο ποσό που ξοδεύει ένας πελάτης σε μια ιστοσελίδα. Το AOV υπολογίζεται διαιρώντας τα συνολικά έσοδα με τον αριθμό των παραγγελιών.
- CLV (customer lifetime value): Η προβλεπόμενη συνολική αξία ενός μεμονωμένου πελάτη (μερικές φορές ονομάζεται LTV) για το σύνολο της σχέσης του με μια εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων μελλοντικών αγορών.
Η ομάδα της WebWall by Oddity σε κάθε διαφημιστική καμπάνια που αναλαμβάνει, ανά τακτά χρονικά διαστήματα αποστέλλει ενημερωτικό report, όπου όχι μόνο εξηγεί και αποκωδικοποιεί τις σύνθετες αυτές έννοιες, αλλά σύμφωνα με τα τρέχοντα αποτελέσματα προτείνει ενδεχόμενες διορθωτικές κινήσεις.
Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας και συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.