Δεδομένα ένα θέμα προς συζήτηση για κάθε μικρή, μεσαία ή μεγάλη επιχείρηση είναι τα κανάλια μέσω των οποίων μπορεί να προσεγγίσει το υφιστάμενο και το δυνητικό πελατολόγιο. Ενώ γίνεται μεγάλη κουβέντα για το δυνητικό πελατολόγιο και τους τρόπους μέσω των οποίων νέοι πελάτες θα αγοράσουν τα προιόντα και τις υπησεσίες των επιχειρήσεων , η προσέγγιση των υφιστάμενων πελατών δεν τυγχάνει της προσοχής που της αρμόζει.
Για να καταλάβουμε τον “κρυμμένο θησαυρό”¨που υπάρχει δίπλα μας , απλά πρέπει να αναρωτηθούμε αν ειναι πιο εύκολο και λιγότερο δαπανηρό να προσεγγίσουμε ανθρώπους που μας έχουν ήδη εμπιστευθεί και επομένως έχουν άρει τις όποιος αρχικές αντιρρήσεις τους, με σκοπό τη διενέργεια διασταυρούμενων πωλήσεων ή την διεύρυνση της συνεργασίας σε επίπεδο υπηρεσιών. σε σχέση με την προσέγγιση νέων πελατών.
Προφανώς το ένα δεν αναιρεί το άλλο, η εισροή νέου πελατολογίου είναι αυτοσκοπός κάθε επιχείρησης, ωστόσο η αξιοποίηση των υφισταμένων πελατών μπορεί να αποφέρει σημαντική αύξηση τις πωλήσεις και να δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με την επιχείρηση μας.
Με ποιο τρόπο θα μπορούσαμε όμως να χτίσουμε αυτή την επικοινωνία σε τακτική βάση , χωρίς να κουράσουμε τους πελάτες μας ; Ποια κανάλια πρέπει να χρησιμοποιήσουμε και με ποια συχνότητα ;
Η απάντηση κάθε φορά εξαρτάται απο το αντικείμενο της επιχείρησης για την οποία συζητάμε καθώς και τους στόχους που θέλει να επιτύχει με αυτή την επικοινωνία. Διαφορετική θα είναι η προσέγγιση για την π.χ τακτική μηνιαία ενημέρωση με newsletter σε σχέση με μια πιο “επιθετική” επικοινωνία μέσω sms ή Viber Promotional Messages, ενώ δεδομένα η επιλογή του κατάλληλου καναλιού σχετίζεται προφανώς και με το διαθέσιμο budget για τις προωθητικές ενέργειες.
Αυτό που θα πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι η χρήση των sms ή του Viber δεν είναι προνόμιο των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, αντιθέτως η δυνατότητα προσωποποιημένων sms & Viber Messages μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέχτημα σε μια αγορά που δεδομένα πλέον δεν λειτουργεί προσωποποιημένα. Επιπροσθέτως κλασικοί τρόποι επικοινωνίας όπως τα newsletter μπορούν να μας βοηθήσουν να χτίσουμε ένα δίαυλο τακτικής επικοινωνίας και ενημέρωσης για τα νέα της επιχείρησης μας ή για ενέργειες και events που πρόκειτα να συμβούν.
Η ομάδα της WebWall by Oddity, μπορεί να καταρτίσει το πλαίσιο δράσης και επικοινωνίας με τους πελάτες σας , δημιουργώντας μια σχέση αμοιβαίας ωφέλειας.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και άμεσα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.